Warka już gotowa na mundial [wideo]

Rusza kampania "Biało-Czerwoni" z Adamem Nawałką.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rusza z dużą kampanią reklamową jednej ze swoich kluczowych marek – piwa Warka.

To kampania przygotowana już z myślą o piłkarskich mistrzostwach świata w Rosji, które odbędą się od 14 czerwca do 15 lipca br., a w których weźmie udział polska reprezentacja.

W kampanii występuje Adam Nawałka, od 2013 r. trener narodowej reprezentacji piłkarskiej, która pod jego wodzą znalazła się na 6. miejscu w rankingu FIFA.

Kreację przygotowała agencja reklamowa 2012 Agency, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Marka wykorzystuje platformę komunikacji "Planeta Warka", czyli wyimaginowanych męskich pragnień, już trzeci rok z rzędu.

Maciej Burlikowski 1138 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.