PKO BP chwali się wynikami kampanii w YT

Spot "Kluczowe decyzje" w niespełna 13 dni obejrzano ponad 3,5 mln razy

Co rzadkie - podkreśla największy krajowy bank - aż 90 proc. widzów obejrzało spot reklamowy do końca.

Bank otworzył nim nową platformę komunikacji reklamowej. Nawiązuje ona do podejmowania decyzji oraz realizacji marzeń i wplata rolę banku w ten kontekst.

Film wyreżyserował Tomasz Bagiński. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Dobro, postprodukcją zajął się Platige Image. Za strategię i opracowanie koncepcji kreatywnej odpowiada Agencja Warszawa, zaś za zakup mediów – Havas Media.

Poniżej materiał z produkcji filmu.

Maciej Burlikowski 1041 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.