Magdalena Kozanowska i Jacek Karolak w zarządzie agencji 180heartbeats + Jung v. Matt

Dołączają do zarządu agencji, który obecnie tworzą Marcin Gaworski i Mikołaj Sadowski.

Zarząd 180heartbeats + Jung v Matt
Zarząd 180heartbeats + Jung v Matt
Magdalena Kozanowska, business director w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt awansowała na nowo utworzone stanowisko managing director & partner. Wraz z Jackiem Karolakiem, strategy directorem & partnerem, dołączają do zarządu agencji, który obecnie tworzą Marcin Gaworski, chief executive officer & partner, oraz Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.

Do zadań Kozanowskiej oprócz bieżącej obsługi klientów i pozyskiwania nowych należy rozpoznanie potrzeb i budowanie relacji oraz dopasowanie know how specjalistów agencji do potrzeb reklamodawców. Nowa dyrektor zarządzająca w agencji pracuje od ponad trzech lat, dotychczas na czele 12-osobowego zespołu obsługującego markę Nike. W reklamie blisko 20 lat, wcześniej m.in. w: J. Walter Thompson, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Teledenmark A/S. Pracowała m.in. dla: TVN, NC+, Mondelez, Unilever, Bayer, Carlsberg, J&J, Nestle, Plus i Huawei.  

Karolakowi oprócz kierowania zespołem strategii powierzono także nadzór nad działami social i performance – ich wspólne rozwiązania mają stanowić ważną część oferty agencji w zakresie strategii i pozycjonowania marek, strategii komunikacji, kampanii performance oraz doradztwa w kwestii wykorzystywania nowych technologii w komunikacji. Szef strategii pracuje w 180heartbeats + Jung v. Matt od lipca ub.r., ale ma 17-letnie doświadczenie pracy w reklamie. Wcześniej kierował strategią w agencji K2, a najdłużej był związany ze Starcom MediaVest Group, gdzie zakładał dział interaktywny, a następnie zajmował się innowacyjnymi strategiami reklamowymi dla klientów grupy.

Natomiast Gaworski skupi się na rozwoju biznesu na bazie wszystkich kompetencji 180HB. Kluczowe będą usługi, które poszerzą pomysł kreatywny – przede wszystkim o nowe technologie i wydarzenia dla marek – specjalizują się w nich agencyjne struktury Tech, LAB oraz Event. Będzie także rozbudowywał ofertę o nowe usługi, np. PR, oraz zajmie się rozwojem biznesu zagranicznego.

Z kolei Sadowski będzie odpowiedzialny za przebudowę oraz większą integrację kreacji i designu, a także kreatywne wsparcie LAB-u, co w efekcie ma przynieść klientom większą różnorodność pomysłów. Nadal będzie też kierował działaniami PR agencji i samodzielnie prowadził wybrane projekty dla kluczowych klientów.

Gaworski i Sadowski (wcześniej pracowali razem w McCann WorldGroup), uruchomili wraz z Grzegorzem Berezowskim agencję 180heartbeats w 2007 r. Pięć lat później dołączyła ona do Jung von Matt.

Katarzyna Kacprzak 260 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.