Hyundai startuje z kampanią mundialową

Media zaplanował i kupił Havas Media. Autorem spotu jest Opus B.

Hyundai wystartował z nową kampanią Mistrzowska Loteria Hyundai 2018, nawiązującą do zbliżającego się piłkarskiego mundialu w Rosji. W ramach kampanii można wygrać samochód Hyundai i30, a także piłki i bilety na mecze. Hyundai przygotował specjalne wersje Go! modeli i10, i20, i30 oraz Tucson, które dostępne są m.in. w kolorze champion blue.

Zaplanowane działania digitalowe rozpoczęły się 15 marca, a kampania telewizyjna startuje 27 marca podczas emisji meczu Polska – Korea. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Autorem spotu telewizyjnego jest agencja Opus B.

Maciej Florek 1984 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.