CCC walczy o młodych klientów
Ruszyła nowa odsłona kampanii "CCC Youngsters".
Intensywna kampania startuje po wprowadzeniu dwóch innych sezonowych odsłon: Wiosna i Dzieci.
– Głównym celem kampanii jest pokazanie, że w salonach CCC każdy młody wiekiem lub duchem znajdzie obuwie i dodatki dla siebie. Chcemy także przyciągnąć nowych klientów. To nowa, młoda twarz naszej marki – mówi Marek Kmiecik, doradca zarządu ds. strategii marketingowej CCC.
CCC chce się prezentować jako marka bliska, intuicyjna, energetyczna i modna.
W nowym spocie szczególne miejsce zajmują produkty uznanych marek sportowych dostępnych od tego sezonu w salonach CCC, takich jak New Balance i Puma.
Za kreację i realizację spotu odpowiada Change Serviceplan. Spot został wyprodukowany w studiu filmowym Lemon. Za fotografie wykorzystujące różne techniki odpowiada Łukasz Ziętek, za reżyserię spotu – kolektyw Państwo Rodzeństwo. Za stylizacje wykorzystane w filmach reklamowych odpowiadają Marta Kalinowska i Olga Piekarska. Za zakup i planowanie mediów – MullenLowe MediaHub.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.