Braun startuje z nową promocją konsumencką

Marka kieruje swoje działania do wielbicieli sportu.

Startuje nowa promocja konsumencka marki Braun realizowana pod hasłem "Mistrzowska skuteczność w każdym ruchu". W ramach akcji konsumenci, którzy zdecydują się na zakup golarek lub narzędzi do stylizacji brody, będą mogli odebrać doładowanie do Playstation Store lub wygrać wyjazd na wydarzenie sportowe. Akcja promocyjna potrwa do 30 czerwca 2018 r.

Aby powalczyć o nagrodę główną, należy kupić golarkę lub trymer, wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie WWW i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Produkty, które biorą udział w promocji, to linia nowych golarek Braun Series 5, Braun CoolTec, a także produkty, których ambasadorami są popularni piłkarze Raphael Varane, Eric Dier i Roman Zobnin, czyli golarki Braun Series 3 oraz trymery i zestawy do stylizacji.

Promocją zostały objęte sklepy stacjonarne i internetowe, m.in.: Euro RTV AGD, Media Markt, Saturn, Komputronik.pl, Media Expert i Neonet. Za organizację akcji promocyjnej odpowiada agencja TQ Group. Firma nie odpowiedziała na pytanie o ewentualne wsparcie marketingowe promocji.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.