Braun startuje z nową promocją konsumencką
Marka kieruje swoje działania do wielbicieli sportu.
Aby powalczyć o nagrodę główną, należy kupić golarkę lub trymer, wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie WWW i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
Produkty, które biorą udział w promocji, to linia nowych golarek Braun Series 5, Braun CoolTec, a także produkty, których ambasadorami są popularni piłkarze Raphael Varane, Eric Dier i Roman Zobnin, czyli golarki Braun Series 3 oraz trymery i zestawy do stylizacji.
Promocją zostały objęte sklepy stacjonarne i internetowe, m.in.: Euro RTV AGD, Media Markt, Saturn, Komputronik.pl, Media Expert i Neonet. Za organizację akcji promocyjnej odpowiada agencja TQ Group. Firma nie odpowiedziała na pytanie o ewentualne wsparcie marketingowe promocji.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.