Pekao reklamuje pożyczki

Kampanię realizują MediaCom i The Digitals.

Drugi największy bank w kraju Pekao SA reklamuje w mediach pożyczki pod hasłem "Twoja Pożyczka Przekorzystna". Pierwsza odsłona kampanii miała miejsce w internecie, w tym w mediach społecznościowych, oraz w radiu.

Przedrostek „prze” będzie głównym motywem w komunikowaniu oferty pożyczkowej banku. Pożyczka "przekorzystna", czyli taka, którą warto sprawdzić. Motyw „przekorzystności” jest również wykorzystywany przy innych produktach banku - np. kont ("Konto Przekorzystne”).

Kampania zostanie rozszerzona o kolejne kanały: ekrany LCD w sieciach supermarketów i komunikacji miejskiej oraz placówkach i bankomatach banku.

- Kiedyś w reklamie funkcjonowało anegdotyczne powiedzenie, że „reklama działa w 50 proc., tylko nie wiadomo których”. Teraz dzięki nowoczesnym technologiom mobilnym, geolokalizacji, mediom społecznościowych oraz analizie big data można bardzo precyzyjnie określić grupę docelową oraz sposób dotarcia, przez co kampanie stają się zarówno skuteczniejsze, jak i relatywnie tańsze w koszcie dotarcia do potencjalnego klienta. Dlatego w naszej kampanii stawiamy na internet i media społecznościowe, uzupełniając ją reklamą w miejscach, gdzie klienci mogą poszukiwać informacji o tego typu produkcie - mówi Artur Brudnicki, dyrektor w departamencie zarządzania marką Pekao SA.

Zbudowaniu szerokiego, ogólnopolskiego zasięgu pomogą 45-sekundowe spoty reklamowe, które od 19 marca emitowane są w ogólnopolskich stacjach radiowych (m.in. Radio Zet, Eska i Trójka). 15-sekundowe spoty będą wyświetlane na ekranach LCD umieszczonych przy kasach w sieciach wielkopowierzchniowych oraz w pojazdach komunikacji w całym kraju. Kampania w tych trzech kanałach potrwa do czwartego tygodnia kwietnia.

W kampanii bank wykorzysta również sieć placówek własnych i partnerskich (folie, banery, ulotki trafią do blisko 900 placówek w całym kraju) oraz bankomatów. Korzystając z jednego z ponad 1750 bankomatów Pekao klienci na ekranie bankomatu zobaczą 8-sekundową animację, a przy wypłacie gotówki otrzymają ulotkę z informacją o produkcie.

Za zakup mediów oraz przygotowanie kreacji online odpowiada dom mediowy MediaCom, a za przygotowanie kampanii w mediach społecznościowych – agencja The Digitals.

Maciej Burlikowski 1160 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.