Odeta Moro w reklamie kosmetyków Matrix [wideo]

Za kampanię Mixed Metals od Matrix odpowiada agencja Digital Kingdom.

Agencja Digital Kingdom po wygranym przetargu została wybrana wiodącą agencją kreatywną marki Matrix należącej do koncernu L’Oréal. Pierwszym projektem realizowanym w ramach współpracy jest kampania koloryzacji Mixed Metals od Matrix.

Digital Kingdom odpowiada za strategię i koncept całorocznej platformy komunikacji marki. Koncepcja
kreatywna oparta jest na haśle "Daj nam powód, a my damy Ci kolor".

Osią pierwszej aktywacji jest wideo z dziennikarką i prezenterką telewizyjną Odetą Moro. Wideo w dwóch formatach 30- i 15-sekundowe będzie wspierane kampanią programmatic. Agencja odpowiada także za stworzenie pozostałych formatów digital: landing page, kreacji display i social mediów oraz lokalizacji globalnych materiałów marketingowych marki Matrix.

Media dla L'Oreal planuje i kupuje dom mediowy Starcom. 

Maciej Florek 2086 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.