Fashionista - nowa modowa kampania Cheetos [wideo]

Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland.

Marka chrupków Cheetos (PepsiCo) wystartowała z nową modową kampanią pod nazwą "Fashionista". Do współpracy marka zaprosiła trójkę influencerów: Zuzannę Borucką, Adriannę Skon i Naruciaka. Zadaniem każdego z nich jest przygotowanie ubrania z wykorzystaniem naklejek na ubrania z promocyjnych paczek Cheetos, które są już dostępne w sklepach.
 
W ramach kampanii powstaną trzy różne materiały filmowe, które dostępne będą na kanałach YouTube influencerów.
 
Za pomysł kreatywny, realizację kampanii i współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Zdjęcia i produkcję filmową przygotowano we współpracy z domem produkcyjnym Sputnik Studio. Media dla PepsiCo planuje i kupuje dom mediowy Media Direction OMD. 

Maciej Florek 2045 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.