Saatchi & Saatchi IS promuje wystawę w Muzeum Polin [wideo]

Pierwszym elementem kampanii promującej wystawę "Obcy w domu. Wokół Marca ‘68" jest spot "Złe słowa".

Trwa kampania "Inna historia, ten sam hejt” przygotowana przez Saatchi & Saatchi IS we współpracy z Muzeum Polin oraz Stowarzyszeniem Żydowski Instytut Historyczny w Polsce. Agencja jest odpowiedzialna za
realizację wieloetapowych działań, na które składają się: dwa spoty („Złe słowa” i „Kronika hejtu”), strona WWW, kampania w mediach społecznościowych, a także trzy interaktywne instalacje, które będzie można zobaczyć na wystawie „Obcy w domu. Wokół Marca ‘68”.

W zamieszczonym na kanale Muzeum Polin na YouTube spocie "Złe słowa" współczesne komentarze o treści antyżydowskiej zaczerpnięte z polskich stron internetowych i mediów społecznościowych odczytują m.in. fizyk prof. Łukasz Turski, reżyserka filmów dokumentalnych Agnieszka Arnold oraz dziennikarze Seweryn Blumsztajn i Daniel Passent.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.