Królewskie ruszyło z aktywacją Dzielnicowe Akcje

Jedną z nagród jest lot helikopterem nad Warszawą.

Marka piwa Królewskie (Grupa Żywiec) ruszyła z aktywacją, która ma umożliwiać odkrywanie Warszawy w nowym stylu – za pomocą mobilnej gry Dzielnicowe Akcje. Na jej uczestników, eksploratorów miasta, czekają nagrody (np. loty helikopterem nad stolicą).

Dostęp do gry można uzyskać, wchodząc na mobilną wersję strony WWW. Celem jest zdobycie jak największej liczby punktów poprzez "odblokowanie" symboli umieszczonych w konkretnych miejscach na mapie. Staje się to możliwe, gdy uczestnik znajdzie się w niedalekiej odległości od danego miejsca, a jego smartfon ma włączoną funkcję geolokalizacji. O wyniku decyduje zarówno łączna liczba punktów, jak i czas, w jakim zostały zdobyte.

W aktywacji można "zbierać" pinezki czerwone – poświęcone Królewskiemu Jasne Pełne, oraz pomarańczowe – rozmieszczone w siedmiu najstarszych dzielnicach i związane z Królewskim Niefiltrowanym. Nagrody są przyznawane na podstawie trzech rankingów: ogólnego, dzielnicowego i "niefiltrowanego". Aktywacja Dzielnicowe Akcje potrwa do 30 kwietnia.

Grę mobilną przygotowała agencja Twin Digital Collective. Za kreację kampanii piwa Królewskie odpowiada agencja Just, dzielnicowe etykiety zaprojektowało Wilk Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a komunikację PR dla marki Królewskie prowadzi agencja Roots.

Katarzyna Woźniak 397 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.