MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów

Marka kawy rozpuszczalnej prowadzi działania w sieci Cinema City oraz sklepach Home & You. Trwa kampania reklamowa.

Wystartowała ogólnopolska akcja konsumencka wspierająca portfolio kaw rozpuszczalnych marki MK Cafe pod hasłem "MK Cafe rozpieszcza nagrodami”.

W ramach akcji każde opakowanie promocyjne kawy MK Café zawiera kod, który można wymienić na zniżkę w wysokości 10 zł u partnerów promocji, którymi są sieć kin Cinema City oraz sieć sklepów Home & You. Kampania jest kontynuacją zapoczątkowanej w 2017 r. nowej linii komunikacyjnej "kawa rozpieszczalna” stworzonej dla kaw rozpuszczalnych z portfolio marki.

Cinema City wspiera akcję emisją spotu na dużych ekranach oraz reklamami wyświetlanymi na nośnikach w holach kinowych.

Akcja wsparta jest silną kampanią w mediach. Promuje ją 15-sekundowy spot, który oprócz kin emitowany jest w telewizji oraz serwisach VoD, a także rozbudowane działania bannerowe w internecie. Wsparcie potrwa do zakończenia promocji 30 kwietnia br.

Koncepcję promocji opracowała agencja BrandPlace. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiadają OMD oraz iProspect. Kreację spotu przygotowała agencja GPD. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Katarzyna Woźniak 433 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.