MK Cafe wciąż rozpieszcza konsumentów
Marka kawy rozpuszczalnej prowadzi działania w sieci Cinema City oraz sklepach Home & You. Trwa kampania reklamowa.
W ramach akcji każde opakowanie promocyjne kawy MK Café zawiera kod, który można wymienić na zniżkę w wysokości 10 zł u partnerów promocji, którymi są sieć kin Cinema City oraz sieć sklepów Home & You. Kampania jest kontynuacją zapoczątkowanej w 2017 r. nowej linii komunikacyjnej "kawa rozpieszczalna” stworzonej dla kaw rozpuszczalnych z portfolio marki.
Cinema City wspiera akcję emisją spotu na dużych ekranach oraz reklamami wyświetlanymi na nośnikach w holach kinowych.
Akcja wsparta jest silną kampanią w mediach. Promuje ją 15-sekundowy spot, który oprócz kin emitowany jest w telewizji oraz serwisach VoD, a także rozbudowane działania bannerowe w internecie. Wsparcie potrwa do zakończenia promocji 30 kwietnia br.
Koncepcję promocji opracowała agencja BrandPlace. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiadają OMD oraz iProspect. Kreację spotu przygotowała agencja GPD. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.