Desperados adresuje kampanię do młodej generacji

Grupa Żywiec zachęca do korzystania z pełni życia.

Marka Desperados z portfolio Grupy Żywiec wystartowała z nową kampanią. Działania adresowane są do nowej generacji, a przekaz kampanii ma wspierać młodych w spontanicznych działaniach.

W nowym spocie telewizyjnym Desperadosa kamera od wieczora do rana towarzyszy młodym ludziom w podróży przez miasto. Cały materiał został zrealizowany na taśmie filmowej 16mm.

Nowy spot jest emitowany w telewizji na kanałach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie. Wkrótce wystartuje też kolejna innowacyjna aktywacja konsumencka, którą będą wspierać silne działania w kanałach digital, social media i PR.

Za komunikację ATL, działania digital oraz social media marki Desperados odpowiada agencja K2. Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.