Mundialowa kampania Coca-Coli to jej największy tegoroczny projekt

Obejmie telewizję, digital, OOH, radio, kina oraz punkty sprzedaży.

Marka Coca-Cola jest jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA od 1978 r. Nic więc dziwnego, że jak zapowiada Coca-Cola Poland Services, kampania pt. "Gotowi na emocje" związana ze zbliżającym się mundialem, który odbędzie się od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji, będzie jej największym tegorocznym projektem marketingowym.

Zaplanowano szerokie wsparcie m.in. w telewizji, na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH), w internecie (w tym w mediach społecznościowych), w radiu, kinach oraz w punktach sprzedaży.

- Podobnie podczas poprzednich wielkich imprez piłkarskich, będziemy z konsumentami na stadionach i w domach, dzieląc z nimi wszystkie emocje. Na zbliżające się "piłkarskie miesiące" przygotowaliśmy dla kibiców wiele atrakcji i niespodzianek, m.in. możliwość zdobycia biletów na mecze Mistrzostw Świata FIFA - zapowiada Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Kampanię globalnie przygotowała agencja McCann Worldgroup (w kraju - jej polski oddział), dom mediowy MediaCom Warszawa odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreacje materiałów BTL na rynek polski stworzyła Agencja Fortis.

Maciej Burlikowski 1060 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.