Robert Kubica ambasadorem marki Lotos

Będzie reklamować m.in. nowe oleje silnikowe Quazar Dynamic i mające niebawem zadebiutować na rynku napoje energetyczne Lotos Dynamic.

Grupa Lotos, drugi po PKN Orlen największy producent paliw i olejów silnikowych w kraju, podpisała kontrakt reklamowy z kierowcą wyścigowym Robertem Kubicą, który stara się o powrót do Formuły 1, w tym sezonie jako rezerwowy kierowca zespołu Williams Martini.

Lotos zapowiada udział sportowca jako swojego ambasadora w promocji m.in. nowej linii syntetycznych olejów silnikowych  Quazar Dynamic oraz nowej linii napojów energetycznych Lotos Dynamic, która wkrótce ma zadebiutować na rynku.

Lotos był oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.

- Współpraca marki Lotos z najszybszym polskim kierowcą to przemyślana inwestycja oparta na badaniach sponsoringowych oraz uwzględniająca olbrzymią rozpoznawalność Roberta Kubicy w światowym motorsporcie oraz w Polsce. Podpisana umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę Lotos poprzez wspólne wydarzenia marketingowe, o których będziemy informować w stosownym czasie - zapowiada Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.

W zimowym sezonie Lotos korzystał reklamowo z wizerunków skoczków narciarskich: Kamila Stocha, Piotra Żyły, Macieja Kota oraz Dawida Kubackiego. Kreacje reklamowe ostatniej kampanii "Naj nie bierze się znikąd" dla Lotosu opracowała agencja reklamowa FCB Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska.

Pod koniec lutego br. PKN Orlen, kontrolowany przez Skarb Państwa (27,52 proc.), podpisał z nim list intencyjny w sprawie przejęcia 53,19 proc. akcji Lotosu, które należą do państwa.

Producent alkoholi Martini zapowiedział, że po zakończeniu sezonu 2018 wycofa się ze sponsorowania zespołu F1 Williamsa.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.