Robert Kubica ambasadorem marki Lotos
Będzie reklamować m.in. nowe oleje silnikowe Quazar Dynamic i mające niebawem zadebiutować na rynku napoje energetyczne Lotos Dynamic.
Grupa Lotos, drugi po PKN Orlen największy producent paliw i olejów silnikowych w kraju, podpisała kontrakt reklamowy z kierowcą wyścigowym Robertem Kubicą, który stara się o powrót do Formuły 1, w tym sezonie jako rezerwowy kierowca zespołu Williams Martini.
Lotos zapowiada udział sportowca jako swojego ambasadora w promocji m.in. nowej linii syntetycznych olejów silnikowych Quazar Dynamic oraz nowej linii napojów energetycznych Lotos Dynamic, która wkrótce ma zadebiutować na rynku.
Lotos był oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.
- Współpraca marki Lotos z najszybszym polskim kierowcą to przemyślana inwestycja oparta na badaniach sponsoringowych oraz uwzględniająca olbrzymią rozpoznawalność Roberta Kubicy w światowym motorsporcie oraz w Polsce. Podpisana umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę Lotos poprzez wspólne wydarzenia marketingowe, o których będziemy informować w stosownym czasie - zapowiada Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.
W zimowym sezonie Lotos korzystał reklamowo z wizerunków skoczków narciarskich: Kamila Stocha, Piotra Żyły, Macieja Kota oraz Dawida Kubackiego. Kreacje reklamowe ostatniej kampanii "Naj nie bierze się znikąd" dla Lotosu opracowała agencja reklamowa FCB Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska.
Pod koniec lutego br. PKN Orlen, kontrolowany przez Skarb Państwa (27,52 proc.), podpisał z nim list intencyjny w sprawie przejęcia 53,19 proc. akcji Lotosu, które należą do państwa.
Producent alkoholi Martini zapowiedział, że po zakończeniu sezonu 2018 wycofa się ze sponsorowania zespołu F1 Williamsa.
Lotos zapowiada udział sportowca jako swojego ambasadora w promocji m.in. nowej linii syntetycznych olejów silnikowych Quazar Dynamic oraz nowej linii napojów energetycznych Lotos Dynamic, która wkrótce ma zadebiutować na rynku.
Lotos był oficjalnym partnerem Roberta Kubicy w latach 2013-2015, podczas jego występów w kategorii WRC-2 Rajdowych Mistrzostw Świata oraz w Rajdowych Mistrzostwach Europy. Robert Kubica i Maciej Baran, jako pierwsza polska załoga, zdobyła w 2013 r. tytuł Mistrzów Świata w kategorii WRC-2.
- Współpraca marki Lotos z najszybszym polskim kierowcą to przemyślana inwestycja oparta na badaniach sponsoringowych oraz uwzględniająca olbrzymią rozpoznawalność Roberta Kubicy w światowym motorsporcie oraz w Polsce. Podpisana umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę Lotos poprzez wspólne wydarzenia marketingowe, o których będziemy informować w stosownym czasie - zapowiada Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.
W zimowym sezonie Lotos korzystał reklamowo z wizerunków skoczków narciarskich: Kamila Stocha, Piotra Żyły, Macieja Kota oraz Dawida Kubackiego. Kreacje reklamowe ostatniej kampanii "Naj nie bierze się znikąd" dla Lotosu opracowała agencja reklamowa FCB Bridge2Fun. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Carat Polska.
Pod koniec lutego br. PKN Orlen, kontrolowany przez Skarb Państwa (27,52 proc.), podpisał z nim list intencyjny w sprawie przejęcia 53,19 proc. akcji Lotosu, które należą do państwa.
Producent alkoholi Martini zapowiedział, że po zakończeniu sezonu 2018 wycofa się ze sponsorowania zespołu F1 Williamsa.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane