Nationale-Nederlanden "przestrzega" przed dziećmi
Ubezpieczyciel wprowadza nowy sposób komunikacji marki.
– Celem najnowszej kampanii jest pokazanie, że dziecięca energia jest często nie do poskromienia. Rodzice powinni być więc uważni i mieć oko na swoje dzieci. Co jednak, gdy nie damy rady skontrolować ich kreatywnych pomysłów? Wtedy warto być odpowiednio przygotowanym na wypadek niespodziewanych zdarzeń – mówi Małgorzata Nycz, dyrektor marketingu Nationale-Nederlanden.
W ten sposób ubezpieczyciel promuje pakiet polis "Ubezpieczenie na dziecięce wypadki", który gwarantuje odszkodowanie w razie nieszczęśliwych wypadków dzieci (świadczenia wypłacane jest za sam fakt zdarzenia, na podstawie dokumentacji medycznej) i jednocześnie wprowadza nowy sposób komunikowania swojej marki, którego idea brzmi: "O tym, co ważne, mówimy wprost".
Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB & Tribal, planowanie i zakup mediów realizują zaś domy mediowe Wavemaker i PHD Media Direction. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca kwietnia br.

Maciej Burlikowski
1723 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane