2 mln chust kibica i 4 mln piw w loterii Warki

Piwna marka sposobi się na mundial.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, przygotowuje aktywność marketingową marki Warka w związku z piłkarskimi mistrzostwami świata, które odbędą się od 14 czerwca do 15 lipca br. w Rosji, a w których polska reprezentacja weźmie udział. Dwa tygodnie temu opisywaliśmy w MMPOnline mundialową kampanię reklamową marki z udziałem trenera piłkarskiej reprezentacji - Adama Nawałki.

Teraz marketer zdradza kolejne elementy planu marketingowego wsparcia marki w tym okresie. Kluczowa będzie loteria pod hasłem "Warka biało-czerwoni", w której konsumenci tego piwa będą mogli wygrać 2 mln chust kibica z podpisem Nawałki oraz 4 mln piw. Łączna wartość nagród wynosi 16,8 mln zł. Informacje o nagrodach znajdują się pod kapslami lub zawleczkami. Wygrane chusty, a także piwa będzie można odbierać w wybranych sklepach, których lista znajduje się na stronie internetowej (Warka.com.pl). Loteria potrwa ona do 31 lipca br. Jej organizację Grupa Żywiec zleciła agencji G3 Group.

Będzie jej towarzyszyć kampania telewizyjna w ogólnopolskich kanałach oraz w serwisach VoD i w mediach społecznościowych, a także materiały w punktach sprzedaży. Kreację stworzyła Agencja 2012. Współpracę Grupy Żywiec z Adamem Nawałką koordynują agencje BSS Group i Xbrand. Planowaniem i zakupem mediów w zajmuje się dom mediowy Starcom. Działania w kanale digital i w social mediach prowadzi agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia agencja Roots.

Maciej Burlikowski 1538 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.