Kayah reklamuje Meloradio

Działania promocyjne obejmą telewizję, sieci kin, internet i OOH.

Piosenkarka Kayah wzięła udział w rozpoczynającej się kampanii Meloradia (Eurozet), która obejmie telewizję, sieci kin, internet i nośniki reklamy zewnętrznej.
W przygotowanym spocie wykorzystano nową akustyczną wersję przeboju Kayah zatytułowanego "Po co". Utwór, którego premiera miała miejsce na antenie Meloradia, został nagrany specjalnie dla słuchaczy tej radiostacji.
Artystka jest związana z Meloradiem od października ubiegłego roku. Ma w nim swój autorski program muzyczny "Tu i teraz", którego nazwa nawiązuje do piosenki "Po co". Można go usłyszeć w każdą środę między 18 a 20.

Meloradio wystartowało 4 września 2017 r. To stacja o muzycznym profilu określanym jako "easy listening". Można ją usłyszeć w 22 polskich miastach.

W pierwszej odsłonie nowa kampania objęła nośniki reklamy zewnętrznej w miastach, w których nadaje Meloradio. Od 9 kwietnia spoty będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych. Wkrótce reklamy pojawią się też w wybranych serwisach internetowych i sieciach kin.

Za kreację i produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller Film, a scenariusz i reżyserię - Mariusz Palej. Layouty reklam zewnętrznych przygotowała agencja UVMW. Zdjęcia wykonał Piotr Porębski. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.