Andrzej Skibniewski objął stanowisko new business & marketing directora w MediaCom Warszawa
W agencji tej pracuje od 17 lat.
Andrzej Skibniewski objął stanowisko new business & marketing directora w domu mediowym MediaCom Warszawa, w którym pracuje od 17 lat. W ramach struktur działu strategicznego zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów, rozwojem produktu oraz strategią i działaniami z zakresu marketing & PR. Będzie raportował bezpośrednio do Joanny Okły, head of strategy w MediaCom Warszawa.
W MediaCom Warszawa Andrzej Skibniewski pracuje od 2001 r. Przez ostatni rok jako wideo director zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów wideo (TV i wideo online), obsługującym kluczowych klientów firmy (poza Procter & Gamble i Teva). Wcześniej, w latach 2014-2016, jako investment director zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów w ramach obsługi jednej z grup klientów. Karierę w MediaCom zaczynał w 2001 r. w dziale planningu obsługującym Procter & Gamble w Polsce i krajach bałtyckich.
W MediaCom Warszawa Andrzej Skibniewski pracuje od 2001 r. Przez ostatni rok jako wideo director zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów wideo (TV i wideo online), obsługującym kluczowych klientów firmy (poza Procter & Gamble i Teva). Wcześniej, w latach 2014-2016, jako investment director zarządzał zespołem zajmującym się optymalizacją i zakupem mediów w ramach obsługi jednej z grup klientów. Karierę w MediaCom zaczynał w 2001 r. w dziale planningu obsługującym Procter & Gamble w Polsce i krajach bałtyckich.

Maciej Florek
2387 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane