Communication Unlimited dla Cisowianki i UNICEF
Dzięki środkom zebranym w trakcie kampanii w 2016 r. udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce.
Ruszyła kampania prowadzona pod hasłem "Cisowianka partnerem UNICEF w programach wodnych w Afryce.” Kampanii outdoorowej towarzyszy komunikacja na produktach. W sklepach w całej Polsce dostępne są butelki Cisowianki z logo UNICEF.
– Współpracujemy z UNICEF od 2016 r. Dzięki środkom zebranym w 2016 r. udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce, co pozwoliło bezpiecznej wodzie dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. W tym roku chcemy poprawić ten wynik – mówi Agata Berndt, PR manager Nałęczów Zdrój SA.
Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada Communication Unlimited, wspierająca Cisowiankę także w innych działaniach. Kampania potrwa do końca kwietnia 2018 r.
Komentarze
Artykuły powiązane