Communication Unlimited dla Cisowianki i UNICEF

Dzięki środkom zebranym w trakcie kampanii w 2016 r. udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce.

Ruszyła kampania prowadzona pod hasłem "Cisowianka partnerem UNICEF w programach wodnych w Afryce.” Kampanii outdoorowej towarzyszy komunikacja na produktach. W sklepach w całej Polsce dostępne są butelki Cisowianki z logo UNICEF.

– Współpracujemy z UNICEF od 2016 r. Dzięki środkom zebranym w 2016 r. udało się zainstalować 107 pomp wodnych w Afryce, co pozwoliło bezpiecznej wodzie dotrzeć do kilkudziesięciu tysięcy dzieci. W tym roku chcemy poprawić ten wynik – mówi Agata Berndt, PR manager Nałęczów Zdrój SA.

Za realizację kampanii outdoorowej odpowiada Communication Unlimited, wspierająca Cisowiankę także w innych działaniach. Kampania potrwa do końca kwietnia 2018 r.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.