Visa prowadzi kampanię promocyjną związaną z mundialem [wideo]

Głównym elementem kampanii jest loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. bilety na mecz Polska-Senegal.

W loterii, która rozpoczęła się 29 marca i potrwa do 9 maja, do wygrania są m.in. 42 dwuosobowe wyjazdy na pierwszy mecz Polaków podczas piłkarskich mistrzostw świata w Rosji. Z Senegalem narodowa reprezentacja zagra w Moskwie 19 czerwca. Pakiety meczowe obejmują m.in. przeloty do Moskwy i z powrotem, noclegi w luksusowym hotelu i dwa bilety meczowe 1. kategorii. Aby mieć szansę na wygraną, należy zarejestrować dowolną transakcję powyżej 5 zł dokonaną z Visa (płatność kartą lub smartfonem – w terminalu lub online) na stronie www.visa.pl lub wysyłając SMS o treści „Visa”. Na uczestników loterii czekają również koszulki kibica z limitowanej serii, zaprojektowane przez duet Paprocki & Brzozowski specjalnie z okazji mistrzostw, wraz z kartami przedpłaconymi Visa.

Akcja organizacji płatniczej Visa - partnera FIFA oraz oficjalnego sponsora mundialu - jest promowana poprzez kampanię reklamową obejmującą m.in. emisję 15- i 30-sekundowych spotów w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. Zaplanowano działania reklamowe w mediach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych i na smartfonach. Materiały promocyjne umieszczono w sklepach i na stacjach benzynowych, informacje na temat loterii są wyświetlane również na ekranach znajdujących się w galeriach handlowych.

 

Paweł Piasecki 97 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.