Interia ma ponad 20 milionów użytkowników

Serwisy Grupy Interia w marcu br. odwiedziło ponad 20 milionów użytkowników, wynika z badania Gemius/PBI za marzec 2018. To efektowne potwierdzenie trendu utrzymującego się od kilkunastu miesięcy - Interia rośnie najszybciej na tle portalowej konkurencji.

Grupa Interia po raz pierwszy w historii osiągnęła oglądalność przekraczającą 20 milionów użytkowników - dokładnie: 20 359 750 RU na platformie Total. Tylko sześć podmiotów, internetowych gigantów, może się w Polsce pochwalić takimi wynikami - Google, Facebook, Onet, Wirtualna Polska, YouTube i Interia. 

- Rośniemy najszybciej. Nie w ostatnim miesiącu, ani nawet w roku, ale stale, od kilkunastu miesięcy. Wyniki badania za marzec 2018 nie są więc dla nas niespodzianką, lecz oczekiwaną konsekwencją ciężkiej pracy, wytrwałości i trafnych decyzji biznesowych. Wiemy, czego oczekuje polski użytkownik sieci i wiemy, jak mu to dostarczyć. Przyznaję jednak, że magia liczb działa. Przekroczenie progu 20 milionów użytkowników to dla nas nagroda i zobowiązanie. Odczuwamy radość i dumę, ale też odpowiedzialność, która zawsze spoczywa na liderach - mówi Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.pl.

Mocne punkty Interii to Fakty, rzetelne i obiektywne, a także serwisy tematyczne. Interia jest rynkowym liderem w kategoriach Kuchnia, gotowanie, Muzyka oraz Serwisy dla mężczyzn, dynamicznie rośnie również w kategorii Sport, za sprawą uruchomionego jesienią biegłego roku serwisu Eurosport.interia.pl. Interia sprawdza się jako portal – sprawdza się też pogoda na Interii. Również w tej kategorii Grupa Interia może się pochwalić największą oglądalnością w polskim internecie.

 Wysokiej jakości treści, podane w przystępny, przyjazny dla użytkowników sposób, przekładają się na wyniki. Wzrost Grupy Interia na platformie Total z lutego na marzec 2018 wyniósł 607 tys. RU; czyli +3,1%. Natomiast rok do roku (marzec 18/17) +1,57 mln RU; +8,3% RU.  Tym samym Grupa Interia zmniejszyła dystans do Grupy Wirtualna Polska na platformie Total do 602 tys. RU, natomiast do Onet RASP do 846 tys. RU. Domena interia.pl na platformie mobile osiągnęła przewagę wynoszącą 195 tys. RU nad domeną wp.pl, a na platformie Total zmniejszyła dystans do domeny wp.pl do 289 tys. RU.  

 Wśród portalowej konkurencji wzrost Grupy Interia rok do roku jest imponujący. Jeśli porównamy marzec 2018 do marca 2017, okaże się, że Interia pozyskała ponad półtora miliona użytkowników, co oznacza wzrost o 8,3%. Dla porównania, liczba użytkowników Grupy Onet RASP zmniejszyła się w tym czasie o -1,3%, natomiast Grupy Wirtualna Polska o -0,9%.  

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.