Paweł Wojciechowski pokieruje nowym działem Publicis Media

Dział commerce ma pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych.

Publicis Media tworzy dział commerce, który będzie pomagać marketerom w integracji działań marketingowych i sprzedażowych, a także w rozwoju partnerstw biznesowych z marketplace’ami. Jak deklaruje kierownictwo Publicis Media, utworzenie Commerce jest kolejnym krokiem w rozszerzaniu oferty rynkowej Publicis Media, która ma wspierać przedsiębiorców w poszukiwaniu nowych źródeł wzrostu biznesu.

- E-shop czy marketplace stają się dziś nie tylko miejscem transakcji, ale również medium, w którym marka buduje swój wizerunek i wiarygodność. W świecie omnichannel transakcja wychodzi poza prosty proces zakupowy i przebiega wielowymiarowo. Tym samym mówienie o aktywnościach online w oderwaniu od offline czy o samym „e-commerce”, ma coraz mniejszy sens. Dlatego stawiamy na „commerce” – powiedział Piotr Piętka, CEO Publicis Media Polska.

Zespół Commerce powstaje w ramach agencji marketingu efektywnościowego Performics. Jego zadaniem jest wspieranie marketerów oraz klientów agencji Publicis Media (Starcom, Zenith, Blue 449, Spark Foundry, Performics, LiquidThread) w rozwijaniu kompetencji commerce, zarówno na poziomie strategicznym, jak i aktywacyjnym, rozwijanie ekspertyzy w obszarze commerce w Publicis Media oraz tworzenie rozwiązań i produktów będących źródłem wzrostu biznesu klientów. Na czele zespołu stanął Paweł Wojciechowski, który objął stanowisko commerce directora.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.