Julia Szostak i Daniel Przygoda obejmują stanowiska creative head w Wavemakerze
Poszerzają swoje kompetencje w agencji contentmarketingowej Wavemaker Content.
Julia Szostak dołączyła do agencji w październiku ub.r. Poprzednio związana była z VML i K2, gdzie pracowała m.in. dla takich klientów jak Cheetos, Desperados, IKEA, Lidl i Lipton. Jest organizatorką festiwalu Need for Street i Behance Portfolio Review Warsaw.
Daniel Przygoda pracuje w agencji od prawie roku, w przeszłości również był związany z VML oraz K2, a także agencją Blueberry (obecnie Agencja Warszawa). W nowej agencji przygotowali już m.in.: realizacje dla Empik, Nescafe Azera, Nescafe Sensazione Creme, Wittchen, Winiary, odpowiadali także za UX, design oraz wdrożenie serwisu Vogue.pl.
Z ramienia zarządu Wavemaker za WM Content odpowiada Tomasz Rzepniewski.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.