Decathlon zachęca, by czerpać przyjemność z jazdy [wideo]
Kampanię reklamową realizują Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.
Akcja jest kontynuacją platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność".
Kampania mediowa skupi się na telewizji i internecie. Reklamy emitowane będą na antenie TVN, Polsatu oraz w stacjach tematycznych tych nadawców. W internecie będzie przebiegała na trzech platformach: social media (Facebook, Instagram YouTube i Snapchat), wideo (na playerach oraz portalach) i display (na portalach i w formie targetowania demograficznego i behawioralnego).
Autorem kreacji jest agencja Ogilvy & Mather. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MullenLowe MediaHub.
Kampania potrwa do czerwca 2018 r.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.