Agencja Walk na shortliście D&AD

Od 1999 roku agencje z Polski zostały nagrodzone w tym prestiżowym konkursie kreatywnym pięć razy.

Agencja Walk znalazła się na shortliście jednego z najważniejszych międzynarodowych konkursów kreatywnych – D&AD. Na nagrodę w kategorii book design ma szansę projekt "Niewidzialni" przygotowany dla Fundacji Kapucyńskiej. Zwycięzców poznamy na gali, która odbędzie się dziś (26 kwietnia) w Londynie Więcej szczegółów oraz pełna lista nominowanych jest dostępna tutaj.

Przypomnijmy, że o nagrody w czterech kategoriach będzie walczyć też kampania "Greenpeace: Do ostatniego drzewa” autorstwa agencji Ogilvy & Mather. O szczegółach informowaliśmy wczoraj.

D&AD został założony w 1962 roku przez londyńskich dyrektorów kreatywnych i projektantów Davida Bailey'a, Terence'a Donovana, Alana Fletchera i Colina Forbesa.

Polskie agencje, które dotychczas zobyły nagrody na D&AD to:

  • - w 2014 r. Cheil Poland za kampanię "Bardzo dobre maniery" dla Polskiego Czerwonego Krzyża (Wood Pencil w kategorii Integrated & Earned Media);
  • - w 2013 r. Leo Burnett Warsaw za "Kalendarz Empatii" dla Amnesty International (Wood Pencil, Graphic Design);
  • - w 2008 r. Arc Warsaw za kampanię dla Krajowego Centrum ds. AIDS (Wood Pencil, Online Advertising) oraz Saatchi & Saatchi Poland za kampanię dla Greenpeace Polska (Wood Pencil, TV & Cinema Crafts); - w 2005 r. agencja Max Weber za kampanię dla Powszechnego Domu Kredytowego we Wrocławiu (Graphite Pencil, Interactive & Digital Media).
Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.