Ogilvy & Mather wygrywa cztery statuetki na międzynarodowym festiwalu D&AD

Nagrodę odebrała również agencja Walk.

Kampania „To the Last Tree Standing” ("Do ostatniego drzewa") przygotowana przez Ogilvy & Mather Polska dla Greenpeace otrzymała cztery statuetki na gali festiwalu D&AD w Londynie. Agencja zdobyła m.in. Yellow Pencil, będący odpowiednikiem złota. Żadna praca z Polski nie otrzymała dotychczas tak wysokiej nagrody w tym konkursie.

Poza Ogilvy w tym roku nagrodę dostała także agencja Walk za pracę „The Invisibles” ("Niewidzialni") dla Fundacji Kapucyńskiej.

O konkursie D&AD i polskim udziałe w tegorocznej jego edycji, a także pracach nagrodzonych w przeszłości, pisaliśmy wcześniej: Kampania "Do ostatniego drzewa" nominowana w D&ADAgencja Walk na shortliście D&AD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.