Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"
Kampanię przygotowują GPD, Havas Media i Performance Media.
- Chcemy by ten claim parasolowo objął wszystkie nasze biznesy, także te przyszłe - mówi Maksymilian Branicki, przy okazji zdradzając nam, że czegoś nowego spodziewać się można jeszcze w tym roku. - Zamierzamy używać tego hasła również w wewnętrznej komunikacji skierowanej do pracowników - dodaje.
Firma w nowej kampanii skupia się na podkreśleniu faktu, że zakupy w Lidlu pozwalają zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale też czas na to, co w życiu ważniejsze niż zakupy. W pierwszych spotach nowej komunikacji promowane będą produkty marek własnych sieci, ze wskazaniem na ich wysoką jakość (np. Bio żywność dla dzieci) przy niskiej cenie.
- Postawiliśmy na bardzo naturalne spoty. Rodziny, które naprawdę kupują w Lidlu, opowiadają od serca, co te zakupy dla nich znaczą - zapowiada prezes Lidl Polska. W trzech spotach, które wejdą na anteny po 7 maja, promowane będą pieluchy, biożywność dla niemowląt i jogurt (bez dodatku mleka w proszku) marek własnych sieci - każdy produkt prezentują inni bohaterowie, w domowym otoczeniu opowiadający o radosnych momentach ich życia.
Kampania realizowana będzie w kanałach ATL i BTL, a za jej realizację odpowiadają GPD, Havas Media I Performance Media.