Lidl Polska zmienia strategię komunikacji: "Więcej na radość z życia!"

Kampanię przygotowują GPD, Havas Media i Performance Media.

30 kwietnia wyemitowany zostanie pierwszy spot (wizerunkowy) zapowiadający  nową kampanię Lidla i przedstawiający nowy claim firmy. Lidl Polska zdecydował się na zmianę kierunku komunikacji - teraz w jego reklamach pojawiać się będą "prawdziwi" ludzie, choć Maksymilian Branicki, prezes firmy, zaznacza, że sieć nie zrezygnuje przy tym zupełnie z reklam z udziałem Karola Okrasy i Darii Ladochy czy spotów reklamujących sobotnie promocje. Zasadniczym elementem zmiany strategii jest jednak przyjęcie przez Lidla  nowego claimu. Od tej pory hasło przewodnie brzmieć będzie "Więcej na radość z życia!" i ma być wspólne dla wszystkich kanałów Lidla - sieci detalicznej, Lidl Podróże i Winnic Lidla.

- Chcemy by ten claim parasolowo objął wszystkie nasze biznesy, także te przyszłe - mówi Maksymilian Branicki, przy okazji zdradzając nam, że czegoś nowego spodziewać się można jeszcze w tym roku. - Zamierzamy używać tego hasła również w wewnętrznej komunikacji skierowanej do pracowników - dodaje.

Firma w nowej kampanii skupia się na podkreśleniu faktu, że zakupy w Lidlu pozwalają zaoszczędzić nie tylko pieniądze, ale też czas na to, co w życiu ważniejsze niż zakupy. W pierwszych spotach nowej komunikacji promowane będą produkty marek własnych sieci, ze wskazaniem na ich wysoką jakość (np. Bio żywność dla dzieci) przy niskiej cenie.

- Postawiliśmy na bardzo naturalne spoty. Rodziny, które naprawdę kupują w Lidlu, opowiadają od serca, co te zakupy dla nich znaczą - zapowiada prezes Lidl Polska. W trzech spotach, które wejdą na anteny po 7 maja, promowane będą pieluchy, biożywność dla niemowląt i jogurt (bez dodatku mleka w proszku) marek własnych sieci - każdy produkt prezentują inni bohaterowie, w domowym otoczeniu opowiadający o radosnych momentach ich życia.

Kampania realizowana będzie  w kanałach ATL i BTL, a za jej realizację odpowiadają GPD, Havas Media I Performance Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.