PKP Intercity z nową platformą komunikacji

Przewoźnik chwali się nowoczesnością - "Tysiące powodów do podróżowania". Realizacja: Publicis, Agencja Warszawa i Value Media.

PKP Intercity uruchamia nową platformę komunikacji pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”. Oparta na nowym formacie kreatywnym wizerunkowa kampania reklamowa ruszyła 1 maja br.

PKP Intercity uruchamia nową platformę komunikacji pod hasłem "Tysiące powodów do podróżowania". Bohaterami reklam są siedmioletni Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity, korzystając z wielu udogodnień, jakie daje ta forma podróży. W rolę taty wcielił się Michał Czernecki, aktor znany m.in. z "Wojny polsko-ruskiej", "Podatku od miłości" czy serialu "Leśniczówka", Filipa zagrał Franek Kalinowski.

Celem pierwszej odsłony kampanii jest podkreślenie wygody podróżowania najnowszymi pociągami PKP Intercity oraz pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży. W nowych i zmodernizowanych pojazdach znajduje się wiele udogodnień dla pasażerów - wygodne fotele, gniazdka elektryczne, nowoczesne toalety, indywidualne oświetlenie, przewijaki dla niemowląt, strefa gastronomiczna, strefy ciszy czy stojaki do przewozu rowerów. Pociągi zostały też przystosowane do potrzeb rodzin z dziećmi czy podróżnych z niepełnosprawnościami.

- Poprzez naszą nową platformę komunikacji chcemy pokazać, że jako PKP Intercity świetnie odpowiadamy na te potrzeby - stale inwestujemy w komfort pasażerów, a podróż pociągiem nie jest jedynie przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale bardzo dobrą okazją do tego, aby odpocząć, nawiązać relację lub miło spędzić czas z bliskimi - mówi Marcin Skłodowski, dyrektor biura marketingu i komunikacji PKP Intercity.

PKP Intercity realizuje obecnie największy program inwestycyjny w historii firmy, którego celem jest m.in. zakup i modernizacja taboru oraz dalsza poprawa doświadczeń pasażerów. Na zakup nowych wagonów i lokomotyw oraz modernizację taboru już posiadanego PKP Intercity przeznaczy około 7 mld zł.

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do końca maja. W jej ramach przewidziane są dwa spoty telewizyjne, spoty radiowe, OOH, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Działania w ramach platformy "Tysiące powodów do podróżowania" będą kontynuowane jesienią tego roku.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Publicis, za działania digital - Agencja Warszawa, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Value Media.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.