Kasztelan "ręczy za każdą butelkę"

W nowej kampanii marka odwołuje się do tradycji i miejsca pochodzenia.

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju m.in. pod marką Kasztelan, zdecydował się na jej nową platformę komunikacji. Marka 211279 i miejsca swego pochodzenia.

- Kwintesencją marki Kasztelan jest naturalność, lokalność oraz autentyczność naszego piwa – mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan. - W każdym ze spotów przybliżamy konsumentom jeden ze składników Kasztelana – lokalny jęczmień i najwyższej jakości wodę. Jednocześnie chcemy podkreślić, że nie tylko składniki, ale też zaangażowanie i wspólna praca lokalnej społeczności sprawiają, że możemy ręczyć za każdą butelkę naszego piwa.

Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks. Za postprodukcję - studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Maciej Burlikowski 1217 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.