Adam Nawałka reklamuje Samsunga
Trener piłkarskiej reprezentacji ambasadorem kolejnej marki.
Kampanie Samsung Electronics Polska z udziałem trenera piłkarskiej reprezentacji Polski obejmą telewizję, kino, digital, radio, punkty sprzedaży oraz outdoor.
Za realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Leo Burnett, za aktywności w mediach społecznościowych – agencja VML Poland, a za public relations – Dfusion Communication. Planowaniem i zakupem mediów dla Samsunga zajmuje dom mediowy Starcom. Udział Adama Nawałki w kampanii i opiekę menedżerską zapewniła agencja Xbrand Sponsoring.
Adam Nawałka jest już twarzą kampanii reklamowej piwa Warka (Grupa Żywiec).

Maciej Burlikowski
1684 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane