Huawei promuje się w Onecie

Chińska marka przez blisko dwa miesiące będzie obecna w "Onet Rano".

Huawei Polska, czyli krajowy oddział chińskiego producenta m.in. smartfonów, rozpoczął współpracę reklamową z portalem Onet (Grupa Onet-RASP). W ramach specjalnego projektu producent będzie promował możliwości swoich smartfonów, z naciskiem na innowacje w fotografii mobilnej oraz inne funkcje istotne z punktu widzenia użytkownika telefonu. Promocja podczas programu "Onet Rano" potrwa do 2 lipca włącznie.

W 15-minutowych programach o godz. 9:15 poruszane będą tematy rozwoju sztucznej inteligencji w elektronice użytkowej i społecznych zjawisk związanych z obecnością smartfonów w naszym życiu. Gośćmi będą eksperci Huawei, specjaliści z różnych dziedzin i influencerzy współpracujący z firmą.

Onet Rano to jeden z najbardziej popularnych porannych programów nadawanych na żywo, stworzony przez Jarosława Kuźniara i współprowadzony przez Iwonę Kurtynę, Roberta Felusia, Piotra Kędzierskiego i Bartosza Węglarczyka.

Planowaniem i zakupem mediów dla Huawei Polska zajmuje się dom mediowy Wavemaker.

Maciej Burlikowski 1035 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.