Czesi nas dobre piwo!

To jedno z haseł w najnowszej kampanii OOH i Digital dla marki Kozel - największej na czeskim rynku marki piwa.

Kreacja utrzymana jest w lekkim stylu, który z przymrużeniem oka nawiązuje do czeskiego pochodzenia marki Kozel.

Marka jest obecna na czeskim rynku od 20 lat. Do Polski trafiła dwa lata temu
i nieustannie zyskuje na popularności. Reklamy OOH oraz kampania zasięgowa w digital’u mają na celu budować świadomość konsumencką i zachęcać do spróbowania tego najpopularniejszego czeskiego piwa w Polsce. Billborady
i citylight’y pojawiły się w maju w największych miastach. Kreacje przygotowała agencja reklamowa Advalue.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.