Kraków w nocnej odsłonie w kreacjach Hand Made

Agencja przygotowała identyfikacje wizualne dla cyklicznego wydarzenia Krakowskie Noce.

Agencja Hand Made przygotowała kompleksową identyfikację wizualną Krakowskich Nocy - projekt agencji został wybrany przez Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK spośród kilku innych ofert. Kreacje będą widoczne w przestrzeni miejskiej w Krakowie - w BTL i w digitalu.

Krakowskie noce to cykl wydarzeń, które odbywają się od maja do października, co miesiąc przez jedną noc. W tym czasie można odwiedzić muzeum, wybrać się na koncert, spektakl w teatrze czy operze, obejrzeć pokazy taneczne na Głównym Rynku nocą. Instytucje kultury i sztuki zapraszają do korzystania z oferty bez żadnych opłat. Pierwsze wydarzenie - Noc Muzeów - rusza już 18 maja.

Agencja Hand Made odpowiada za projekty outdoorowe, BTL i digitalowe.

Katarzyna Woźniak 381 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.