K2 bliżej sprzedaży swoich agencji

Będą prowadzone rozmowy "na wyłączność" z inwestorem branżowym. Strony dały sobie 90 dni na porozumienie.

Grupa K2 Internet, która chce sprzedać swój biznes agencyjny, czyli agencję interaktywną K2 oraz agencje mediowe (K2 Media, K2 Search), zawarła z nieujawnionym z nazwy inwestorem branżowym porozumienie o prowadzeniu negocjacji w sprawie transakcji na zasadach wyłączności przez 90 dni. Każda ze stron może zrezygnować z rozmów w każdej chwili.

W 2017 r. Grupa K2 Internet uzyskała 110 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 17 proc. wyższe niż w 2016 r. Wynik EBITDA wyniósł 10,4 mln zł (najwyższy w historii Grupy K2), a zysk netto – 3,7 mln zł. W raporcie grupa pochwaliła się, że spółki segmentu mediowego, tj. K2 Media oraz K2 Search działające pod marką K2 Media, odnotowały najlepsze od czasu powstania w 2013 r. wyniki finansowe. Przychody ze sprzedaży i przychody z usług własnych wzrosły o blisko 32 proc. w stosunku do analogicznego okresu w 2016 r., przy znacznej poprawie rentowności biznesu.

K2 Internet SA działa od 2000 r.

Maciej Burlikowski 1111 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.