Kolekcja Zina na mundial w sieci Rossmann

Ubrania i akcesoria - piłki, worki i plecaki - inspirowane są barwami narodowymi.

Zina, polska marka odzieży i sprzętu piłkarskiego stworzyła kolekcję inspirowaną barwami narodowymi, która dedykowana jest najmłodszym kibicom polskiej reprezentacji piłkarskiej. Celem stworzenia kolekcji jest zwrócenie uwagi na wartość wspólnego kibicowania, promocja produktów marki Zina oraz wzmocnienie pozycji firmy na rynku.

Kolekcja dostępna będzie wyłącznie w drogeriach Rossmann w całej Polsce do 8 czerwca. Skierowana jest do dzieci i młodzieży w wieku od 5 do 15 lat, a w jej skład wchodzą ubrania – koszulki, spodenki, koszulki polo, skarpetogetry – oraz akcesoria piłkarskie i lifestylowe w tym m.in.: piłki, worki i plecaki.

To kolejna dedykowana realizacja marki Zina. Wcześniej współpracowała ona z Coca-Colą, PZPN i Stadionem Śląskim. 

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.