VML zdobywa brąz na europejskich Mixx Awards 2018

Agencję doceniono za kampanię "The Missed Spaceflight".

Polski oddział VML otrzymał brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards 2018 odbywającym się w ramach Interact Congress organizowanego przez IAB Europe. To jedyna polska agencja, która w tym roku otrzymała nagrodę w tym konkursie. VML doceniono za kampanię "The Missed Spaceflight" zrealizowaną dla Samsunga, w kategorii virtual & augmented reality. 

W tegorocznej edycji Mixx Awards nominowane były jeszcze polskie agencje: McCann Worldgroup razem z Reprise, Mosqi.to oraz They.pl.

Maciej Florek 2046 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.