Ogilvy & Mather Agencją Roku, Grupa Żywiec Reklamodawcą Roku na KTR 2018

18 złotych, 47 srebrnych oraz 73 brązowe nagrody zostały wręczone w największym w konkursie kreatywnym KTR 2018.

15. edycja Konkursu KTR odbyła się w zmienionej formule. Jury spośród wszystkich prac nagrodzonych złotem wybrało najlepszą pracę w każdej kategorii: Craft, Design, Communication oraz najlepszą kampanię społeczną.

Nagrody otrzymali: Best of Craft – Teledysk "Kanterstrajk" Partyka/takie.pany dla Fisz Emade Tworzywo, Best of Design - projekt typograficzny Bona Nova stworzony przez Mateusza Machalskiego we współpracy z Andrzejem Heidrichem, Best of Communication - kampania "Nie widać" agencji Brain dla ING, Best of Charity- kampania "Do ostatniego drzewa" agencji Ogilvy & Mather dla Greenpeace Polska.

Zgłoszone projekty oceniało 67-osobowe jury pod przewodnictwem Basa Korstena – dyrektora kreatywnego oraz partnera zarządzającego w amsterdamskim biurze J. Walter Thompson.

Od tegorocznej edycji konkursu Zarząd KTR będzie przyznawał także nagrodę Hall of Fame za całokształt pracy najbardziej zasłużonym w branży kreatywnej. W br. otrzymali ją: Kot Przybora i Iwo Zaniewski oraz Teresa Zielińska.

Agencją Roku zostało Ogilvy & Mather, a Reklamodawcą Roku - Grupa Żywiec. Papaya Films otrzymała tytuł Domu Produkcyjnego Roku, natomiast Televisor – Studia Postprodukcyjnego Roku.

Tomasz Wygnański 780 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.