Związek Miast Polskich ruszył z pierwszą kampanią w historii [wideo]

Odpowiada za nią Fabryka Komunikacji Społecznej.

Wystartowała pierwsza w Polsce kampania edukacyjno-informacyjna "Sam urządzaj swoje miasto". Jest skierowana do mieszkańców miast, realizowana wspólnie przez samorządy lokalne zrzeszone w Związku Miast Polskich. Inicjatorzy akcji zachęcają mieszkańców do uczestniczenia w zarządzaniu swoimi miastami i kształtowania najbliższego otoczenia.

Kampania potrwa do 10 czerwca br. Będzie widoczna w internecie, w tym w mediach społecznościowych, oraz na nośnikach lokalnych w miastach biorących udział w projekcie.

Za kampanię odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej.

Maciej Florek 2056 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.