Orlen na mundial [wideo]
Największa krajowa sieć paliwowa rusza z promocją wspartą kampanią - autorami Publicis i MullenLowe MediaHub.
Orlen zaplanował "piłkarską promocję" – kupując paliwa i inne produkty na stacjach Orlenu, można zbierać naklejki, a zebranie ich odpowiedniej liczby upoważnia do zakupu piłki futbolowej w promocyjnej cenie. Promocję wspiera kampania reklamowa w mediach – w telewizji, internecie (social media i współpraca z portalem Weszlo.com), radiu, prasie oraz na nośnikach LED w bezpośrednim sąsiedztwie stref kibica w Warszawie, Krakowie i Gdańsku. To już trzeci etap działań marketingowych Orlenu w ramach zapoczątkowanej w br. platformy komunikacyjnej "Kierunek Orlen". Autorem kreacji jest agencja reklamowa Publicis, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane