Nowa Era debiutuje z pismem "Moje Maluchy"

To magazyn edukacyjny dla dzieci w wieku przedszkolnym.

Wydawnictwo Nowa Era wprowadza do sprzedaży magazyn "Moje Maluchy". To pierwsze na rynku w pełni obrazkowe czasopismo dla dzieci w wieku przedszkolnym. Nad przygotowaniem miesięcznika pracują eksperci Nowej Ery: redaktorzy specjalizujący się w edukacji przedszkolnej i zespół związany z pismem "Świerszczyk". Magazyn "Moje Maluchy" ma inspirować dzieci do samodzielnej zabawy, pomagać w kształtowaniu percepcji wzrokowej i nabywaniu sprawności manualnej oraz przygotowywać je do nauki pisania i logicznego myślenia.

Każdy numer zawiera 24 kolorowe, wielkoformatowe plansze – strony z ilustracjami i prostymi zadaniami do wykonania. – Wprowadzenie nowego tytułu prasowego do naszego portfolio jest naturalną konsekwencją strategii rozwoju wydawnictwa. Nowa Era to silna marka na rynku edukacyjnym z olbrzymim doświadczeniem, które postanowiliśmy wykorzystać także do rozbudowania oferty komercyjnej. Pismo jest jednym z zaplanowanych na ten rok debiutów – mówi Eliza Amanowicz, dyrektor wydawnicza Nowej Ery. I dodaje, że z przeprowadzonych przez wydawnictwo badań wynika, że w opinii rodziców na rynku prasowym wciąż brakuje wartościowych czasopism, które w wyważony sposób łączyłyby w sobie zarówno aspekt rozrywkowy, jak i edukacyjny.

Redaktor naczelną "Moich Maluchów" jest Małgorzata Węgrzecka, która szefuje również redakcji "Świerszczyka". Miesięcznik jako jedyny na rynku dostępny jest w dwóch niestandardowych rozmiarach, tzw. dużym (33 cm wysokości) i ogromnym (38 cm wysokości). Za stronę graficzną i rysunki odpowiada ilustratorka Anna Genlser specjalizująca się w twórczości dla najmłodszych.

Miesięcznik "Moje Maluchy" przeznaczony jest dla dzieci od 2. roku życia. Cena pierwszego numeru wynosi 7,50 zł, kolejnych 8,50 zł, a w prenumeracie 6,90 zł. Objętość pisma to 24 strony + 30 naklejek. Miesięcznik dostępny jest w kioskach i salonach prasowych. Nakład pierwszego numeru to 55 tys. egzemplarzy. Wejście pisma na rynek wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje m.in. promocję w punktach sprzedaży i kampanię online: e-mailingi, reklamę w social mediach, Google Display Network oraz retargeting. Inne szczegóły na temat kampanii nie zostały podane.

 

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.