Sony Interactive Entertainment przedłuża umowę na sponsoring Ligi Mistrzów

Współpraca producenta Playstation z UEFA trwa już 20 lat.

Przedłużona do sezono 2020/2021 umowa sponsorska obejmuje oprócz Ligii Mistrzów UEFA także Superpuchar UEFA, Ligę Młodzieżową UEFA i Mistrzostwa UEFA w Futsalu.

Dla uczczenia wydarzenia Sony Interactive Entertainment oferuje fanom w 17 państwach Europy, w tym Polsce, możliwość wygrania dwóch biletów na mecz finałowy Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2018/19, który odbędzie się w Madrycie. Nagroda obejmuje również koszty podróży i zakwaterowania. Do konkursu zapisać się można od 23 maja do 27 lipca 2018 r. na stronie PlayStation.com/PSFC.

Dostępna na PlayStation 4 aplikacja PlayStation FC umożliwia obejrzenie m.in. najciekawszych momentów z meczów Ligi Mistrzów UEFA, wywiadów z zawodnikami, a także fragmentów tegorocznego finału rozegranego w Kijowie pomiędzy Realem Madryt a Liverpool FC.

Paweł Piasecki 97 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.