PKP Intercity z miniserialem reklamowym w TVP

Sześcioodcinkowy "Pociąg do podróży" będzie emitowany przed "Rodzinką.pl".

Największy krajowy przewoźnik kolejowy PKP Intercity inwestuje w miniserial reklamowy w Telewizji Polskiej. Od 3 czerwca, przez sześć kolejnych niedziel, przed serialem „Rodzinka.pl” będzie emitowany miniserial „Pociąg do podróży”. Produkcja jest kontynuacją wizerunkowej kampanii reklamowej PKP Intercity realizowanej pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania”.

Głównymi bohaterami miniserialu, podobnie jak kampanii, są 7-letni Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity. W czasie podróży w różne regiony Polski spotykają nietuzinkowych pasażerów, m.in. aktorkę, z którą ćwiczą tekst, młodych ludzi jadących na festiwal muzyczny do Gdyni czy magika prezentującego im różne sztuczki. W rolę taty ponownie wcielił się aktor filmowy i serialowy Michał Czernecki, a Filipa zagrał Franek Kalinowski. W miniserialu pojawią się inni znani aktorzy, m.in. Łukasz Garlicki, Anna Ilczuk i Elżbieta Jarosik.

– Realizacja miniserialu jest częścią naszej kampanii wizerunkowej, która ma na celu pokazanie, że pociąg jest wygodnym środkiem transportu. Poprzez nową platformę komunikacji chcemy pokazać, że podróż może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale również ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, aby zrelaksować się, miło spędzić czas z rodziną czy nawiązać relacje czasami z nietuzinkowymi współpasażerami – mówi Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

PKP Intercity realizuje obecnie największy program inwestycyjny w historii firmy, którego celem jest m.in. zakup i modernizacja taboru oraz dalsza poprawa doświadczeń pasażerów. Na zakup nowych wagonów i lokomotyw oraz modernizację taboru już posiadanego PKP Intercity przeznaczy około 7 mld zł. Po jego realizacji ok. 80 proc. pociągów ma stanowić nowy lub zmodernizowany tabor.

Kolejne działania w ramach nowej platformy „Tysiące powodów do podróżowania” PKP Intercity planuje jesienią tego roku. Dla przewoźnika pracują reklamowo: Publicis, Agencja Warszawa i Value Media.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, codziennie uruchamia ok. 360 pociągów. W ub.r. z przejazdów nimi skorzystało 42,8 mln pasażerów, o 11 proc. więcej niż w 2016 r., a spółka wypracowała 270 mln zł zysku netto.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.