Mundialowa kampania Sport.pl z Grosickim [wideo]

Koncepcja spotu "Sport.pl to jest twój live" została przygotowana we współpracy ze studiami Montevideo i Delapost, media planowało Blue 449.

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa marki Sport.pl, promująca serwis oraz aplikację sportową Sport.pl Live. Główną rolę w reklamach obecnych przed mundialem w telewizji, internecie, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej gra ambasador marki – Kamil Grosicki. Kampania reklamowa pod hasłem "Sport.pl to jest twój live" podkreśla pozycję lidera, jaką Sport.pl ma w mediach społecznościowych i wśród aplikacji mobilnych. Ma też promować relacje na żywo oraz materiały dziennikarskie, które powstaną w związku ze zbliżającym się mundialem.

Koncepcja została przygotowana przez Sport.pl i dział marketingu Gazeta.pl we współpracy ze studiami Montevideo i Delapost. Zdjęcia do niej wykonał Łukasz Murgrabia. Kampania "Sport.pl to jest Twój live" jest multimedialna – będzie prowadzona w telewizji (Polsat, pakiet sportowy), internecie (działania w serwisach zewnętrznych, media społecznościowe), radiu (Radio Tok FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, RMF FM), na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS, Screen Network), w prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, "Logo", "Playboy", "CKM", "Men’s Heath"), a także w kinach ogólnopolskiej sieci Helios oraz w ramach dodatkowych działań niestandardowych. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Blue 449.

Kampania potrwa do końca czerwca br.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.