Coca-Cola rusza z finalną odsłoną kampanii mundialowej [wideo]

Przygotowano geolokalizowane, ogólnopolskie działania OOH i kampanię TV. Wykorzystane zostaną też inne media.

Coca-Cola, oficjalny partner Mistrzostw Świata FIFA 2018, wkracza w finalną fazę kampanii "Gotowi na emocje". Specjalnie na czas oczekiwania do rozpoczęcia piłkarskich rozgrywek marka przygotowała geolokalizowaną, ogólnopolską kampanię OOH ze specjalnymi formatami w wybranych regionach i miastach.

Ruszyła również kampania w TV, zagrzewająca do zakupu Coca-Coli przed rozpoczęciem rozgrywek. Spot opiera się na myśli przewodniej "Miałeś cztery lata. Nie czekaj do ostatniej minuty", a kultowy utwór AC/DC "Are you ready" dodatkowo ma pobudzać sportowe emocje. Kampania otrzyma wsparcie w mediach społecznościowych, kanałach digital, prasie, kinach i webTV oraz będzie obecna w sieci bankomatów Euronet.  

Coca-Cola w ramach geolokalizacji na Śląsku ogłasza "Fertig na szpil!", w stolicy deklaruje "Warszawa gotowa na emocje!", a w Trójmieście zapowiada "Gotowi na morze emocji!".

Kampania OOH zaplanowana została w 10 regionach i miastach Polski, m.in. na Śląsku, w Trójmieście, Warszawie, we Wrocławiu, w Lublinie, Łodzi. Kampania potrwa do końca mundialu.

Równolegle trwa promocja narodowa, największa inicjatywa Coca-Coli zaplanowana na ten rok. Fani futbolu mogą wygrać 2-osobowy wyjazd na finał mundialu w Rosji, m.in. wraz z zakwaterowaniem i dojazdem. Z kolei do końca czerwca czekają nagrody gwarantowane: piłki, unikalne paczki do gry FIFA Ultimate Team oraz puszki Coca-Cola Zero 200 ml.

McCann Worldgroup jest partnerem w obszarze implementacji formatów reklamowych, dom mediowy MediaCom odpowiada za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Kreacja materiałów BTL oraz obsługa promocji narodowej po stronie agencji Fortis.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.