Zmiany i awanse w McCannie
Do zespołu McCann Worldgroup dołączyli Patrycja Krekora jako copywriter i Bartosz Włodarczyk jako senior art director, a Małgorzata Chojnacka awansowała na stanowisko head of social media.
Bartosz Włodarczyk będzie odpowiadał za realizację kluczowych projektów agencji. Ostatnio był związany z agencją Deloitte Digital, a wcześniej pracował m.in. w 180heartbeats + Jung v Matt, Brasil Warsaw, GoldenSubmarine i mniejszych studiach graficznych. Realizował projekty dla takich marek, jak: Google, NC+, UNICEF, Grupy Volkswagen, Innogy (dawniej RWE), Allegro i Browar Łomża.
Małgorzata Chojnacka będzie odpowiadać za przygotowanie strategii socialmediowych dla obecnych i potencjalnych klientów agencji, a także za koordynację pracy zespołu prowadzącego komunikację w mediach społecznościowych i zajmującego się współpracą z influencerami dla całej grupy. Z agencją związana od 2016 r., dotychczas zajmowała stanowisko community i social media managera.
Przed dołączeniem do zespołu McCann Małgorzata pracowała w agencjach VML Poland, Grandes Kochonos Digital, OS3 i FaceAddicted. Realizowała projekty w social mediach dla firm i marek, takich jak: Orange Polska, Huawei, SuperPharm, Raiffeisen Polbank, Unilever i Multikino.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.