Paweł Senator nowym dyrektorem marketingu Lotosu
Ostatnio pracownik Politechniki Warszawskiej.
Paweł Senator został nowym dyrektorem marketingu Grupy Lotos, drugiego po PKN Orlen koncernu naftowego w kraju. Zastąpił na tym stanowisku Witolda Paska.
Ostatnio (od ub.r.) Paweł Senator był business development managerem w Kampusie Nowych Technologii Inkubatorze Innowacyjności Politechniki Warszawskiej. Wcześniej (lata 2010-2016) pracował jako project manager, a następnie customer marketing manager w koncernie farmaceutycznym Pfizer. Był także doradcą instytucji finansowych, takich jak Narodowy Bank Polski oraz Międzynarodowy Fundusz Walutowy.
Doświadczenie w branży rafineryjnej zdobywał w PKN Orlen jako współkoordynator projektu poprawy wartości Rafinerii Możejki (w 2007 r.).
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych, Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Middlebury College w USA.
Ostatnio (od ub.r.) Paweł Senator był business development managerem w Kampusie Nowych Technologii Inkubatorze Innowacyjności Politechniki Warszawskiej. Wcześniej (lata 2010-2016) pracował jako project manager, a następnie customer marketing manager w koncernie farmaceutycznym Pfizer. Był także doradcą instytucji finansowych, takich jak Narodowy Bank Polski oraz Międzynarodowy Fundusz Walutowy.
Doświadczenie w branży rafineryjnej zdobywał w PKN Orlen jako współkoordynator projektu poprawy wartości Rafinerii Możejki (w 2007 r.).
Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych, Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Middlebury College w USA.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane