Huawei z Lewandowskim inaczej

O ambasadorze marki opowiedzą jego przyjaciele. Projekt zrealizowała agencja Stor9_.

Kampania Huawei z 2017 r.
Kampania Huawei z 2017 r.
Huawei Polska, czyli krajowy oddział chińskiego producenta elektroniki, m.in. smartfonów i tabletów, z okazji zbliżającego się mundialu w Rosji postanowił pokazać swojego ambasadora marki, czyli Roberta Lewandowskiego (jest nim od 2015 r.), z nieco innej strony niż klasyczne spoty reklamowe.

Od 13 czerwca w mediach społecznościowych marki oraz samego piłkarza będzie można zobaczyć trzy filmy, w których o "Lewym", o jego sukcesach, ale i porażkach opowiedzą jego trzej przyjaciele: Marcin, Robert i Marek. Opisują oni m.in. szkolne przygody, wspólne treningi, wzajemne wspieranie się.

Projekt zrealizowała agencja Stor9_, która już wcześniej pracowała z Lewandowskim przy jego kampaniach dla Huawei, Oshee, Coca-Coli i Gillette, a także dla jego żony – Anny Lewandowskiej.

Jak przekonują autorzy "Fani od zawsze", to najbardziej osobisty projekt z udziałem Roberta Lewandowskiego. To historia kapitana reprezentacji Polski w unikalnej, bardzo prywatnej interpretacji.

– Nasze partnerstwo z Robertem Lewandowskim jest naturalne także dlatego, że jest on żywym dowodem na to, że naprawdę wszystko jest możliwe. Na jego końcowy sukces złożył się nie tylko poniesiony wysiłek, ale także wsparcie najbliższych. I o tym jest cykl „Fani od zawsze” – przekonuje Dorota Haller, dyrektor marketingu Huawei Polska.

Maciej Burlikowski 1042 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.