Lotos chce "istotnie" zwiększyć dochody ze sprzedaży pozapaliwowej
Kluczową funkcję ma w tym pełnić marka Dynamic, a pomóc - wizerunek Roberta Kubicy.
- W ciągu pierwszych pięciu miesięcy tego roku trzykrotnie zwiększyliśmy sprzedaż napoju energetycznego Dynamic. Nasza strategia zakłada istotne zwiększenie marży ze sprzedaży artykułów pozapaliwowych w ciągu pięciu lat - zapowiada Adam Pawłowicz, wiceprezes ds. handlu Lotos Paliwa, spółki z Grupy Lotos, drugiego po PKN Orlen koncernu naftowego w kraju.
Od początku czerwca Lotos wprowadzi do sprzedaży na stacjach nową linię napojów energetycznych Dynamic. Natomiast w lipcu do sprzedaży wejdzie nowa linia syntetycznych olejów silnikowych Lotos Quazar Dynamic.
Lotos szykuje wsparcie reklamowe marki Dynamic, a będzie ją reklamował Robert Kubica, kierowca wyścigowy Formuły 1, który od kwietnia br. jest jej ambasadorem. Umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę Lotos poprzez wspólne wydarzenia marketingowe.
- Cieszymy się, że w trakcie obecnej krótkiej wizyty w Polsce mieliśmy okazję zrealizować sesję zdjęciową i nagraniową z Robertem. Jesteśmy zadowoleni z efektów tej pracy. Robert jak zawsze okazał moc, wywiązując się doskonale z powierzonych mu zadań aktorskich - mówi Paweł Senator, od niedawna nowy dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.
Kreacją reklam dla Lotosu zajmuje się agencja reklamowa FCB Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Carat Polska.
- Udział Roberta Kubicy w promocji napojów Dynamic podkreśla najwyższą jakość tych produktów. Dzięki temu liczymy na jeszcze lepszy wynik w drugiej połowie roku – mówi Adam Pawłowicz. - Prowadzimy także prace mające na celu rozszerzenie linii Dynamic o nowe produkty spożywcze.
Od początku czerwca Lotos wprowadzi do sprzedaży na stacjach nową linię napojów energetycznych Dynamic. Natomiast w lipcu do sprzedaży wejdzie nowa linia syntetycznych olejów silnikowych Lotos Quazar Dynamic.
Lotos szykuje wsparcie reklamowe marki Dynamic, a będzie ją reklamował Robert Kubica, kierowca wyścigowy Formuły 1, który od kwietnia br. jest jej ambasadorem. Umowa dotyczy wykorzystania wizerunku sportowca i jego zaangażowania w działania promujące produkty i markę Lotos poprzez wspólne wydarzenia marketingowe.
- Cieszymy się, że w trakcie obecnej krótkiej wizyty w Polsce mieliśmy okazję zrealizować sesję zdjęciową i nagraniową z Robertem. Jesteśmy zadowoleni z efektów tej pracy. Robert jak zawsze okazał moc, wywiązując się doskonale z powierzonych mu zadań aktorskich - mówi Paweł Senator, od niedawna nowy dyrektor ds. marketingu Grupy Lotos.
Kreacją reklam dla Lotosu zajmuje się agencja reklamowa FCB Bridge2Fun, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy Carat Polska.
- Udział Roberta Kubicy w promocji napojów Dynamic podkreśla najwyższą jakość tych produktów. Dzięki temu liczymy na jeszcze lepszy wynik w drugiej połowie roku – mówi Adam Pawłowicz. - Prowadzimy także prace mające na celu rozszerzenie linii Dynamic o nowe produkty spożywcze.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane