Brawurowe wejście nowej marki Ziai

Firma w ciągu kilku godzin sprzedała 1 tys. premierowych boksów nowej limitowanej marki GdanSkin.

Przed pojawieniem się nowej linii w sklepach i przed innymi działaniami marketingowymi Ziaja zaoferowała klientkom za pośrednictwem swoich social mediów oraz newslettera zakup premierowych boksów z kosmetykami swojej nowej marki GdanSkin. Każdy z 1 tys. boksów zawierał 6 produktów (nieznanych zamawiającym) oraz srebrną bransoletkę. Pudełka sprzedały się w ciągu jednego dnia.

 Linia do sklepów trafi w lipcu. Kampanię promocyjną Ziaja zapowiada na połowę sierpnia br. 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.